El dormir y descansar, además de ser un gran placer, nos aporta importantes beneficios para nuestra salud.

– Incrementa nuestra creatividad

– Nos ayuda a perder peso

– Nos hace estar más sanos

– Mejora nuestra memoria

– Nos protege el corazón

– Reduce la depresión y el estrés

Pese a no haber un número mágico de horas que debamos dormir, por lo general, lo recomendable oscila entre seis y ocho horas.

En caso de tener dificultad para conciliar el sueño, antes de meternos en la cama, podemos probar a practicar yoga, escuchar música suave y relajante, y si se tiene la oportunidad, darnos un buen masaje.

El dormir i descansar, a més de ser un gran plaer, ens aporta importants beneficis per a la nostra salut.

– Incrementa la nostra creativitat

– Ens ajuda a perdre pes

– Ens fa estar més sans

– Millora la nostra memòria

– Ens protegeix el cor

– Redueix la depressió i l’estrès

Malgrat no haver-hi un nombre màgic d’hores que haguem dormir, generalment, el recomanable oscil·la entre sis i vuit hores.

En cas de tenir dificultat per agafar el son, abans de ficar-nos al llit, podem provar a practicar ioga, escoltar música suau i relaxant, i si es té l’oportunitat, donar-nos un bon massatge.