Caminar es una excelente forma de practicar ejercicio de la manera más sencilla. Un mínimo de 30 minutos diarios nos aporta grandes beneficios a nuestra salud.

La mayoría de las personas pueden hacerlo, inclusive los adultos mayores o personas con sobrepeso.

Por su carácter de bajo impacto, caminar también protege a las articulaciones de las rodillas, las caderas y la espalda.

¿Conocéis todos sus beneficios?

-FORTALECE EL CORAZON
-REDUCE EL RIEGO DE ENFERMEDADES
-MANTIENE EL PESO BAJO CONTROL
-AYUDA A PREVENIR LA DEMENCIA
-AYUDA A PREVENIR LA OSTEOPOROSIS
-TONIFICA PIERNAS, GLUTEOS Y ABDOMINALES
-TONIFICA LOS BRAZOS
-AUMENTA LOS NIVELES DE VITAMINA D
-AUMENTA LOS NIVELES DE ENERGIA
-AUMENTA LOS NIVELES DE BIENESTAR

Caminar és una excel·lent forma de fer exercici de la manera més senzilla.
Un mínim de 30 minuts diaris ens aporta grans beneficis a la nostra salut .
La majoria de les persones poden fer-ho, inclusivament els adults majors o persones amb sobrepès.
Pel seu caràcter de baix impacte, caminar també protegeix les articulacions dels genolls, els malucs i l’esquena .

Coneixeu tots els seus beneficis ?

-Enforteix EL COR
-Redueix EL REG DE MALALTIES
-Manté EL PES SOTA CONTROL
-AJUDA A PREVENIR LA DEMÈNCIA
-AJUDA A PREVENIR L’OSTEOPOROSI
-TONIFICA Cames, glutis i ABDOMINALS
-TONIFICA ELS BRAÇOS
-Augmenta ELS NIVELLS DE VITAMINA D
-Augmenta ELS NIVELLS D’ENERGIA
-Augmenta ELS NIVELLS DE BENESTAR