¿Qué debemos comer antes de acostarnos?

Alimentos altos en proteínas, grasas saludables y verduras.

Los alimentos ricos en proteínas reconstruyen y reparan nuestros músculos, especialmente si hemos practicado deporte el mismo día.

Las grasas saludables estabilizan el azúcar en sangre mientras dormimos y aseguran que no nos despertemos por hambre.

Alimentos como:

El requesón, yogur griego, mantequilla de maní natural o las almendras, un vaso de leche descremada con algunas almendras, carne o pescado con verduras o un batido de proteína caseína junto con unas rebanadas de aguacate. Los huevos también son una gran opción.

¡Buen provecho!

Què hem de menjar abans d’anar a dormir ?

Aliments alts en proteïnes, greixos saludables i verdures.

Els aliments rics en proteïnes reconstrueixen i reparen els nostres músculs, especialment si hem practicat esport el mateix dia.

Els greixos saludables estabilitzen el sucre en sang mentre dormim i ens asseguren que no ens despertem per gana.

Aliments com :

El mató, iogurt grec, mantega de cacauet natural o les ametlles, un got de llet descremada amb algunes ametlles, carn o peix amb verdures o un batut de proteïna caseïna juntament amb unes llesques d’alvocat. Els ous també són una gran opció.

Bon profit!